Saturday, 4 February 2012

3 feb 2012.

Assalamualaikum..herm...ira bru blik umah smlm..sepatutnye ira blik umh hary nie.tpi sebab kaki ira nie...terpakse lah blik smlm.xdpt lah men bola tampar lgi.adush,sedih sngt.!smlm ira men bola tampar ngn dowank sume lah pas zohor.pastu naik atas solt asar jap.time nak turun blik tu lah ira jatuh.memng skit giler ar.nak cepat lah kate kan..tkut ustaz dah tunggu kt bawah.ira paling last turun..
cam ne tah leh terseliuh kaki tu..mule2 rse cam xskit..ira dok diam2 dulu.try bgun.kaki xleh nk jejak.ira pon pasrah giler..nak panggil spe pon xthu.duduk blik pastu nangis.ngee~...ingt Allah je lah time tu,.tibe3 kwan ira ade sowank naik atas blik sebab nak panggil sape yg xturun lgie.ira pon panggil lah dye.pastu gamai lak yg dtg.budx laki pon ade.adush,malu ira ler.....dowank pon xthu nak buat ape..dowank bawak gie umah warden..dowank angkt ira.memng xleh jalan lah time tu.skit sngt..!....pastu penyelie asrma bwak gie klink sblh .pastu doct tu hAntr hospital jasin..doct nie asyik buat lwak jer.dah lah ira ngh skit.haha.geram ira..!sampai sane doct kt sane suh exry..nasib baik xde pape..!pas exry HEM dtg.adush.terkjut ira.haha..dah la xpakai stokin time tu..darurat xpe kan.ngee~HEM ckp,pas nie xyah join sukan lgie.bljar jer.lgipon markh koku dah ade.erks...sedih btul xdpt join.haha..xpe3...myb ade hikmh sume nie...ira trime.!erm.....pas tu HEM mintk nombr ayah.nak bgithu pasl ira...

mak cik ckp terus blik umah jer.mak cik hantr.!ai...dah lah brang2 kt hostel xkemas lgie.ngn buku kt bilik prep tu xkemas lgie..!midah ckp dye nak kemaskan...huh!serba salah lah pulak nk suh ..hehe...last2 ira ckp,xpe lah.esok kalau kaki ira dah ok.ira dtg hostel amik barang2....then,tdie ira dah pergi dah hostel amik barang2 sume.sampai je hostel tngok dowank ngah traing valybl.adush.jeles nyer....rse nak je gie main.haha...xpe3..sabar2.
khamis ptg aritu men bola tampar dalm hujan yg renyai2 jer...boleh tahan basah lah jugak...nasib bek xdemam..

3 comments: