Sunday 27 May 2012

jika kau pilih aku

Jika kau pilih aku,
Sebagai permaisuri hati,
Tutupla matamu memandangku kerana rupa, harta dan kelebihanku,
Pandanglah aku dengan kekuranganku,
Nilai kembali niatmu,
Masihkah kau sanggup menghadapi segala kelemahanku ~??

Jika kau pilih aku,
Menjadi permaisuri hati,
Ketahuilah,
Tidak ku pinta kemewahan dunia,
Tidak ku mahu kaya harta,
Tetapi aku minta,
Jadikan aku suri yang dpt mendapatkan istana di akhirat sana,
Berikan aku jaminan,
Untuk bersamamu lagi sesudah mati dalam redhaNya ♥
 
Tak perlu yang terlalu kuat agama
Cukuplah yang jaga agama
Pasti nanti agama kami terbela. InsyaAllah ♥
 
 
lelaki sejati bukanlah dia yg punya banyak wanita dlm hidupnya,
tetapi dia yg mampu menolak banyak wanita hanya demi seorang wanita yg dicintainya..




 

3 comments:

  1. insya-Allah..akanku tetap memilihmu juga sbgai permaisuri hatiku smpai ke syurga akhirat..ameen~

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..:-)
    syukran..
    ameen~~...tke cre..

    ReplyDelete
  3. afwan ira..
    tke cre too~ ^.^

    ReplyDelete