Saturday, 10 March 2012

guru penyanyang 2012


Assalamualaikum...
nampak x tajuk kat atas tu...pelik an.!ahakz...cikgu2 buat gimik..
ira pun pelik tengok gelagat dowank.
mase tu ira skolh nak kate lambt pun xde la kan...kol 6.50 kot.selalu nye kalau ira gie skolh xde pun cikgu yg dok tunggu kiteowng dtg.tibe2 ari tu ade pengetue tunggu.hehe...ustaz tu memng suke tersenyum..i like,,
ira pun bgi je la salam an..xkan lah ira nk tnye npe ustaz dok kt situ.then,ira pun naik kels ngn kwan ira.pastu turun blik sebab memng pgie2 kene turun bwah bace asma ul husnah kol 7.pgws mcm biase lah suh budx2 nie turun....erm...kdang2 ira geram gak ngn budk2 nie...ary2 nk kene ckp turun bwah.padahal masing2 dah thu kene turun kol7..!bile pgwas2 ckp turun bwah thu lak mrah..!erm..ade pulak tu,dak form bpe tah,ira suh dowank turun…dowank turun tpi dowank duduk kt toilet.haha..sengal kan dowank.tpi yg buat tu budx2 gigal lah…!erm….kt kwasan skolh tu ade letak benda nie…
pelik jer...pas kiteowng bce asma ul husnah nak naik kelas...ramai ustaz ngn ustazh nie tunggu kiteowng sume kt tangge tu..ahaha...rupenye ade progrm nie....erm..

esok tu bru ira thu pasl benda nie.....marini kene buat kad ntuk budx befdy bulan 3..sian dye..sampai xmsuk kelas.
bonda ajak ira tngkp gmbr ngn kad yg marini buat tu...ira pun on je lah..haha... 



tu je pic yg ade..hehe..nie pon ira amik kt ubk assyakirin punye pic...maaf ye ustaz amik pic nie...okey...tu je yg ira nak citer...nanty kalau ade mase ira crite lgie yup..ira kene ciap kan cerpen nie...k.assalamualaikum.

1 comment: